Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Egoism.

Av Vicki - 19 maj 2008 21:22

Det känns som om jag har ganska mycket kul att se fram mot. För det ena är det ju Arvika. Nu är det beslutat! Efter mycket krångel med att få reda på när underbara The Kooks spelar så är det ny fastställt. Torsdagen är det som gäller. Imorgon blir det till att boka biljetter med Belle. Och jag måste erkänna en sak - jag längtar lite redan.


Till helgen blir det Eurovision och såna fantaster som jag och Danny är så kommer vi väl att sitta klistrade framför tv:n på både kvalet och det riktiga. Nästnästa helg blir det Liseberg och det blir kul! Hoppas på finväder och en buss full med roligt folk.


Till hösten ska jag också börja dansa i en till dansgrupp vilket jag ser mycket fram emot. Sedan är det ju dansen som jag och Belle ska fixa till för UKM (det är aslångt kvar, men ändå). Vi har en riktigt bra idé nu!


Kanske låter planerna som ganska långt bort, men man behöver saker att se framemot. Då blir tiden fram tills dess så mycket roligare.



 
 
Ingen bild

Isabelle

19 maj 2008 23:50

Det ska bli jättekul att se The Kooks måste jag säga, jag längtar som bara den! Även UKM ska bli kul ;)

Ska du till Liseberg?! :O
Det har du minsann inte berättat för mig, men vad kul :D :D Älska Balder och Uppswinget

 
Vicki.

Vicki.

20 maj 2008 16:55

The Kooks i hjärtat, va.

Haha nej. Jag har inte ens sagt det till mamma ;)

http://vfh.bloggagratis.se

 
pernilla

pernilla

20 maj 2008 21:03

Ska också till Arvika, kanske ses :)
Själv är det Håkan jag ser fram emot att se!
Pussen!

http://pernillasalo.bloggagratis.se

 
Vicki.

Vicki.

21 maj 2008 14:25

Pernilla, då lär vi nog ses! The Kooks är ju på samma dag som Håkan. :)

http://vfh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malle

21 maj 2008 23:29

jag ska också till Arvika. Planerat sedan länge faktiskt! :)
Jag kmr åka dit mest för kent & sen håkan, och självklart festivalkänslan! (y) Vi ses där vetja :D

 
Tovis

Tovis

22 maj 2008 14:39

Jag hatar Eurovision faktiskt! :) Usch.

Arvika är dock något som jag är lite avundsjuk på. Hm, ska tjata på mamma litegrann nu tror jag.

http://astronauten.bloggagratis.se

 
Vicki.

Vicki.

22 maj 2008 17:18

Malle,

Ja! Vi får försöka med att hitta varandra i vimmlet.

Tovis,
Tjata gärnet. Man lär få ihop några bra bilder om inte annat :)

http://vfh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tovis

22 maj 2008 21:30

Jag får. Vet inte riktigt om jag vill än dock. Jag menar...Kent ska ju ha sommarturne och så... Eh men jag får se.

Synd att du inte får vistas på campingen dock. Det hade varit sjukt kul att ha ett camp eller nåt :D

 
Vicki.

Vicki.

23 maj 2008 22:24

Måste man vara 18 eller så för att vara på campingen eller? Vill för övrigt inte sova där ändå. Redigt äckligt.

http://vfh.bloggagratis.se

 
Tovis

Tovis

26 maj 2008 14:09

Nej, du har inte tillträde till campingen med din biljett. Vem vill sova där? Man är ju där för den äkta stämningen - som faktiskt bara finns där - och det sociala.

http://astronauten.bloggagratis.se

 
Tovis

Tovis

26 maj 2008 14:10

Hur kan du ens ha någon som helst aning om hurvida det är äckligt eller inte förresten? Du har ju aldrig ens varit där.

http://astronauten.bloggagratis.se

 
Vicki.

Vicki.

26 maj 2008 15:02

Jag har ingen egen erfarenhet av det själv men jag har hört många som berättat om hur det är. Och enligt deras historier så är det inte fagert.

http://vfh.bloggagratis.se

 
Tovis

Tovis

26 maj 2008 15:28

Jag har varit där och jag kan inte säga annat än att campingen är underbar! Hade det funnits duschar som man kunde duscha ensam i hade även jag sovit där :)

http://astronauten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicki - 22 juli 2008 12:48

Detta, gott folk, blir mitt sista blogginlägg. Iallafall på ett tag. Jag startade ju denna blogg för att få utrymme för mitt skrivande men har under tiden kommit underfund med att denna typ av skrivande inte passar mig. Jag har många idéer som vid t...

Av Vicki - 15 juli 2008 20:39

Det är sommarlov och lagomt fint väder - precis som det brukar. Just nu sitter min syster inne i mitt rum och tjatar om att vi ska visa dagens inköp för varann samt hur högt hon ska spela sin technomusik när hon får låna pappas bil. Pappa ska åka til...

Av Vicki - 26 maj 2008 15:03

Idag hade jag bara en lektion. Efter historian kunde hade jag alltså en hel dag att spendera exakt som jag ville! Och jag har varit riktigt nyttig. Rensat garderoben, pluggat samhäll, städat mitt rum, lämnat tillbaka mammas klänning och massa annat. ...

Av Vicki - 18 maj 2008 13:47

Idag kom kanal 5 på den briljanta idén att ha ett Gossip Girl-maraton. Hela morgonen har alltså, för min del, spenderats framför tv:n. Hatar att historien måste göras, annars skulle idag vara den ultimata söndagen.   Pappa spelar som vanligt musik A...

Av Vicki - 17 maj 2008 12:42

Igår var jag trött. Så trött så att jag aldrig har varit tröttare. Huvudvärk och lite småfeber. Efter att ha blåst bort alla tankar på att överhuvudtaget göra någonting roligt av min kväll, längtade jag bara efter att få gå och lägga mig.   Pappa ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards