Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Vicki - 15 juli 2008 20:39

Det är sommarlov och lagomt fint väder - precis som det brukar. Just nu sitter min syster inne i mitt rum och tjatar om att vi ska visa dagens inköp för varann samt hur högt hon ska spela sin technomusik när hon får låna pappas bil. Pappa ska åka till Kiruna - ännu en sak som är som det brukar när det är sommarlov - och Elinore ska bo ensam i hans hus. (Har han varit orolig? - Ja!)


Jag har inte vairt inne här och bloggat på ett tag, ett ganska bra tag. Det är väl precis som med allt annat - det går i perioder. Det blandat med att det känns lite konstigt och ovant att skriva inlägg som handlar om mig själv. Egentligen så är det ju ingenting konstigt med det. Jag skriver ju här för att jag mår bra av att skriva av mig men när jag läser igenom det jag skrivit så lägger jag märke till hur många gånger jag använder ordet "jag" i samma mening. (Hela SJU gånger i tidigare mening!) Jesus.


Jag saknar Laura. Jättemycket. Hon är som vanligt i Finland hela sommaren men jag vill att hon ska komma hem.


Nu blire Sex and the City! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards